petak, 27. studenoga 2015.

PILEĆI PAPRIKAŠ S NOKLICAMA

Paprikaš se jede kašikom! Pročitah neki dan taj naslov, pa me podsjeti na ovo jelo. Danas smo ga imali za ručak. Bez skromnosti, ovo je bio vrlo ukusan obrok.
Nekad su se paprikaši spremali sa piletinom koja ima kožu, ali danas, u ovom, polovica pileta kojemu je koža ostala samo na krilu. Sve ostalo oguljeno. Dodala sam i komad purećeg bijelog mesa, izrezanog na kocke. Ali, da krenem ispočetka.
Meso u malim komadima, fino sam nasolila, pobiberila, posula sa pola kašike crvene paprike, pa stavila na vrlo malo ulja da dobije finu koricu. Za to vrijeme sam rezala povrće i jedno po jedno dodavala. Najprije, 2 glavice luka na kockice, 2 mrkve na male komadiće, malo bijelog luka. Poklopljeno, na smanjenoj temperaturi, dinstalo se oko 30 minuta. Tad sam dodala 2 ravne kašike brašna, promiješala i podlila sa 1.5 l vode. U to sam dodala 4 srednja krompira izrezana  na veličinu kocki šećera. Polako je kuhalo.
U zdjelici sam napravila smjesu za noklice. 1 jaje, 2 kašike griza, 2 kašike oštrog brašna, malo soli i malo suhog začina.
Umakala sam najmanju kašičicu u vreli saft, pa grabila po pola zapremine smjese i polako spuštala u paprikaš.
Ostavila sam da kuhaju 15 minuta i isključila.
Pred posluživanje, malo peršunova lista...i to je to..
Paprikaš se jede kašikom...i uživa se u okusu...
U slast vam bilo!


Nema komentara:

Objavi komentar