subota, 28. studenoga 2015.

ŠPANJOLSKA TORTILLA

Popodnevni odmor uz televizijsku emisiju o Španjolskoj. Tema su bile tržnice i to ne ono što se na njima prodaje, već životi prodavača. Raznovrsne djelatnosti koje ljudima olakšavaju cjelodnevni boravak na poslu. Neće žaba u vodu...
Privuče mi pažnju žena koja svakodnevno priprema španjolske tortille. Sasvim su drukčije od meksičkih. Kombinacija luka, krompira i jaja, oblikovana u zapečenu tortu, na baš takav način rezana, vrlo popularna kao staro tradicionalno jelo tog kraja.
Danima sam dugo tražila recept. Bio je predstavljen kao Paella-pealja, što označava plitku tavu u kojoj se pripremaju jela. Ustvari, jelo nosi naziv ,,španjolska tortilla,,
Danas, na mom stolu.
Dvije male glavice luka, izrezala sam na tanke kolutove i propržila na malo ulja. Izvadila sam ih na tanjur. Ogulila sam oko 600 gr krompira i izrezala na tanke kolutove. Iz 2 puta sam ih prepekla na istom ulju. Neka upola omekšaju, bez ikakvih začina. Pomiješala sam krompir sa lukom.
U drugoj posudi sam ,,ulupala,, 5 jaja, 2 kašike brašna, malo soli, suhog začina, bibera i najmanju kašičicu praška za pecivo. Preporuka je da se u ovo jelo može dodati aleve ili svježe paprike na kockice. Ja nisam dodala ništa od toga.
Prelila sam jaja preko krompira i luka.
Na malo ugrijanog ulja, izlila sam smjesu i poravnala. Upola poklopljeno peklo se na umjerenoj temperaturi u teflon tavi, gore, na plinskom plamenu.
Nakon pola sata,tavu sam pokrila velikim tanjurom, okrenula da tortillu prebacim na tanjur, a onda polako pustila da sklizne ponovo u tavu, da bi se zapekla s druge strane. Ostavila sam ju sljedećih pola sata da dobije finu koricu.
Receptom vrlo zadovoljna!
Ako vam se svidi, u slast vam bilo!





Nema komentara:

Objavi komentar