srijeda, 23. prosinca 2015.

ČOKOLADNE RASPUKLICE

Pršte recepti za raspuklice. Najprije je susjeda donijela na tanjuriću, jer taj vid razmjene kolača njegujemo, a onda sam se odlučila isprobati recept.
Čokoladna smjesa je mala, pa sam sumnjičavo nastavila s pripremom, ali na kraju, kutija je bila puna hrskavih keksića.
Recept je jednostavan. Na pari otopim 200 gr čokolade za kuhanje. Kako ja nemam neki posebni lonac sa duplim dnom, jednostavno u veću šerpu nalijem vodu, na nju stavim manju i uključim plin. Važno je da ova gornja ne bude u vodi i tu je sva nauka. Može i na ovakav način...
Dakle, čokolada se rastopi, pa joj dodam 40 gr šećera i 60 gr maslaca. Fino izmiješam sadržaj i maknem s vatre. Malo ohladim, pa umiješam 3 vanilin šećera, 2 jaja i 200 gr glatkog brašna sa pola praška za pecivo. Sve to sjedinim u onoj istoj maloj šerpici. I to mi je važno jer želim sa završetkom pripreme kolača imati i sve čisto u kuhinji.
 Poklopim i ostavim u frižider par sati.
Od hladne mase pravim male loptice. Nek su veličine krupnog lješnjaka. Svaki uvaljam u kristal-šećer, pa u šećer u prahu. Ovaj redoslijed je zbog toga, što bi tijesto upilo šećer u prahu, ako bi odmah došlo jedno s drugim u doticaj.
Loptice malo odvojim jednu od druge i stavim peći na 180 C, 10 minuta, ni sekundu duže...
I to je sva nauka oko čokoladnih raspuklica.Koji put se raspuknu više, koji put manje, ali to ne utječe na okus kojim sam zadovoljna!
U slast vam bilo!




Nema komentara:

Objavi komentar