četvrtak, 3. prosinca 2015.

KELJ NA LEŠO

Dok sam živjela u Bosni, zaista nisam znala kakvo je to povrće spremljeno na lešo. Koliko se kuha? Kako se začini? Kakvog je okusa? Mi to nismo nikada pravili na ovaj način.
Upoznah moje drage Dalmatinke, pa predstavismo jedne drugima hranu našeg podneblja.
Povrće na lešo, svrsta se medju moju omiljenu hranu. Obično ga pripremam uz ribu ili pečeno meso. Paše taj osjećaj lakoće poslije jela.
Ovaj put sam kuhala kelj. Jednu zdravu glavicu od oko kg, izrežem  na rezance. Deblje dijelove rebara  potpuno odstranim. Par mrkvi izrežem na deblje kolutove. Par krompira na manje kocke.
U veću posudu stavim vodu sa malo soli. Čim zakipi, dodam mrkvu. Nakon par minuta u vodu ubacim kelj i krompir. Kuham uvijek otklopljeno, pa boja povrća ostane lijepa.
Dobro pazim da sve ostane al dente.
Povrće ocijedim, dodam mu sitno sjeckani bijeli luk, malo soli i domaćeg maslinova ulja. Promiješam i ostavim da se okusi prožmu.
Samo prirodni okus povrća, bez dinstanja i sa osnovnim začinima.
Otvorena srca prihvatih i zavoljeh dalmatinsku hranu. Moje Dalmatinke zavolješe moje bosanske kolače!
U slast vam bilo!






Nema komentara:

Objavi komentar