srijeda, 2. prosinca 2015.

PALAČINKE S HELJDOM

Lijepe su mi slike palačinaka sa sladoledom, prelivene čokoladom, sa voćem ...
Lijepe su mi slike, ali kad pravim ovaj jednostavni recept, ne odmičem se od onog osnovnog. Motane obično! Namazane pekmezom! Takve ih volim! Ne smeta mi niti kad pekmez curi na tanjur, na prste... Uvijek se tome nasmijemo!
Domaći, od voća koje sam sama ukuhala...
Više mi je važno da tijestu dodam pokoji novi sastojak. Ovaj put heljdu.
Samljela sam ju na mlin za kafu. Kad ne služi svojoj svrsi, nek usitnjava žitarice.
Izmiksala sam 4 jaja sa kašikom šećera, pa dodala čašu od 2 dcl heljdinog brašna, 3 čaše običnog bijelog, pola najmanje kašičice praška za pecivo, par kašika ulja, čašu mlijeka, a ostatak vode. Smjesa nek odstoji bar pola sata. Ako se dodatno zgusne, malo ju razrijedite vodom. Mlijeka ne stavljam puno, jer od njega palačinke gore. Isto je i sa šećerom. Prašak za pecivo će dati ono malo mekoće, taman koliko treba..
Samo za prvu, nauljim tavu.Za ostale ne treba. Tome služi ovo ulje u tijestu.
Malo tamnije, jednog posebno dobrog okusa...
Ako se odlučite napraviti, u slast vam bilo!





Nema komentara:

Objavi komentar