srijeda, 2. prosinca 2015.

SARMA IZ RERNE

Ovogodišnji kiseli kupus je odličan! Topla jesen pogodovala je kiseljenju.
Volim ga na sve načine. Od fino narezane salate, kuhanog, dinstanog, u podvarcima pečenog, do ovakvog, u sarmama.
Sinoć sam napravila ovu. Fil, kao i za kuhanu sarmu od  kg mljevene junetine, 2 glavice luka, 2 čena bijeloga, 200 gr riže, malo soli, bibera, kašičice crvene paprike, dcl vode i 1 jajeta.
 Narezuckala sam sitno malo masnijeg suhog mesa u fil.
Listove sam samo brzo provukla kroz vodu, pa im stanjila zadebljanja na ,,rebru,,.
Na dnu tepsije suho meso, narezane sredine glavice, pa sarme složene jedna do druge.
Podlila sam ih vodom da ogrecne i pokrila folijom. Ovu sam sarmu pekla 2 sata na 200C.
Pred kraj sam, u malo vode, razrijedila kašiku brašna, kašiku crvene paprike, par kašika paradajz-sosa i, ovaj put dobru kašiku vrhnja. Time sam prelila sarmu i otkrivenu pustila da još 10 minuta upije ,,pričin,,, ali i da se fino zarumeni.
Uz ovakvu, ne kuham pire niti krompir u ljusci. Jedemo ju s kruhom.
Za našim stolom, neko više voli ovu, neko onu, ali smo svi jeli. Tolerancija i prihvaćanje navika i osobina, osnovna nam je zadaća za zajednički život!
U slast vam bilo!





Nema komentara:

Objavi komentar