srijeda, 16. prosinca 2015.

KVRGUŠA

Nazivi današnjih jela nisu ovako ,,ogoljeno opisni,, već uljepšani često nekim modernim terminima. Kvrguša svojim nazivom opisuje komade mesa koji vire na sve strane iz tijesta. Baš po narodni!
U nekim receptima, to su komadi piletine s kostima, ali sam ja danas odkostila 4 bataka i zabatka, komade mesa narezala na zalogajčiće i dobro ih začinila solju, suhim začinom, crvenom paprikom, uljem i biberom.
Kosti odmah mogu poslužiti za jednu laganu pileću juhicu, pa sam ju usput i skuhala.
U drugoj sam zdjeli izmiksala 5 jaja sa 200 gr oštrog brašna, malo posolila, pa dodala 5 dcl mlijeka.
Ova smjesa je odstajala dok sam meso dobro prepekla sa svih strana.
Tek tad sam zemljanu posudu, koju na Ohridu zovu ,,tava,, blago pouljila i posula s malo brašna. Čisto malo, kao da ću peći biskvit. Ulila sam 1/3 smjese i stavila peći na 200 C. Nakon 10 minuta, kad se uhvatila korica, po površini sam rasporedila meso i prelila ga ostatkom tijesta.
Kvrguša se pekla još 20 minuta na 200 C.
Sredina se bila napuhala, ali je ubrzo splasnula i poravnala se.
Donja korica se nije zalijepila, pa su se komadi dali lijepo izvaditi iz tave.
Možda joj ime i jest obično i priprosto, ali joj je okus svjetski!
Uz dobru salatu, preporučujem!
U slast vam bilo!








Nema komentara:

Objavi komentar