nedjelja, 17. siječnja 2016.

JAJA S RAŠTIKOM

Život piše priče. Kreira nevjerojatne scenarije. Reče jednom prilikom moja poznanica, kako smo joj se svi promijenili, samo je ona sebi ostala ista.
 Nikad isti...uvijek drukčiji..sa svakim danom, sa svakom novom mudrošću. Smireniji, odmjereniji, staloženiji....Donosi vrijeme neke kočnice, pa čovjek zastane, pogleda oko sebe, prigrli godine i bude zahvalan što je još tu, takav kakav jest.. Ako smo spremni prihvatiti ljepotu života u svakom njegovom obliku, pa i u godinama koje dolaze, onda nam je lijepo i ono nepostojano.
Zadržati pozitivnu energiju, prepoznatljivu, razumljivu i privlačnu svakome ko istu ima, posebno mi je važno...
Ali, vratimo se jednom doručku...Moja varijanta doručka sa špinatom, ovog jutra, bila je sa mladom raštikom.
Ko kuhati voli, kuha i samo za sebe..
U zavrelu vodu, stavila sam malu vezicu raštike. Ocijedila sam ju čim je prokuhala. Na malom komadiću maslaca, samo sam kratko ,,okrenula,, čeno bijelog luka, da zamiriše, pa dodala narezane listove. Par minuta sam ih pržila, pa podlila sa 1 dcl mlijeka. Čim se sjedinilo, napravila sam mjesta za 2 jaja. Posolila, poklopila i čekala da se ispeku...
Sunčano zimsko jutro, muzika sa radija, miris domaće hrane, dobro raspoloženje...Šta poželjeti više!
Ako se odlučite za pripremu, u slast vam bilo!






Nema komentara:

Objavi komentar