utorak, 5. siječnja 2016.

KROMPIR KALJA

U januaru su najčešće na stolu jela koja se jedu kašikom. 
Dok je vani još bio mrak, u malo vode sam stavila komade junećeg flama. Preporuka je da se kalja pravi od prošaranog mesa. Posolila sam, pobiberila i pustila da lagano kuha sat vremena.
Za to vrijeme sam pripremila kolutiće mrkve, malo korijena peršuna i krompira izrezanog na veće komade. Sve to sam dodala na meso i ostavila da kuha još jedan sat. Malo crvene paprike i samo kašiku paradajz sosa, da oboje kalju. Malo peršunova lista, kad je sve bilo gotovo.
U 9 ujutro, ručak isključen. Kad sam se vratila u 3 još je bio topao.
Meso potpuno raskuhano, krompir čitav, supica vrlo ukusna. 
Nije ni čudno da su kalje preživjele silna ,,nova,, jela!
U slast vam bilo!



Nema komentara:

Objavi komentar