ponedjeljak, 4. siječnja 2016.

SALATA OD CVEKLE-CIKLE

Ulica JNA, broj 3. Zadnji sprat. Pogled na korzo, na park, na Čaršiju. Davne 80-te.
 Ljetne noći uz note iz hotela. Muzika na koju me i danas neki zvuci toliko asociraju.
Zimske noći uz pogled na svu bjelinu našeg grada, borove pod teretom snijega, sjaj obeliska pod reflektorima..
Nekad sam, naslonjena na balkonsku ogradu, razmjenjivala savjete sa dragom gospodjom koja je stanovala prekoputa. Više sam ja učila, pa je i ova salata baš iz tog vremena.
Cvekla na salatu, oduvijek na mom stolu skuhana i začinjena, dobi sasvim drugi način pripreme baš u tim druženjima.
Naribana kao jabuke, začinjena jabukovim sirćetom-octom, malo pouljena i posoljena, izvrsnog je okusa. Od tih vremena, najčešće ju tako pravim. Ponekad dodam sitno naribanu mrkvu.
Okus je vrlo blag. O zdravlju koje donosi ovo crveno povrće, ne treba niti govoriti..
Naribam cijeli kilogram cvekle i imam salatu za par dana.
 Ako se odlučite, u slast vam bilo!




1 komentar:

  1. Izgleda da smo skoro svi živeli u nekim JNA ulicama, ja u JNA 32a... kod nas se u salatu od cvekle stavljala šećerna repa, ne znam zašto, možda zbog toga da bude slađa, a možda zato što je cvekla skupa...

    OdgovoriIzbriši