nedjelja, 3. siječnja 2016.

POLAGANA SIRNICA

Ova, današnja, nije bila planirana, ali ostalo nadjeva od svježeg sira, vrhnja i jaja i...šta s njim..
Neki su drugi poslovi tekli svojim tokom, pa sam ovu polaganu sirnicu napravila na vrlo praktičan način.
Jufka od 500 gr brašna, odmarala je pola sata. Podijelila sam ju na dva dijela i svaki oblikovala u kuglu. Fino, jednu kraj druge razvaljala na oko 30 cm prečnika i rukom malo nauljila. Tad sam stavila jednu na drugu i ,,otišla za poslom,,...
Nakon pola sata, tu sam duplu jufku razvukla, posipala nadjevom od sira i preklapala na veličinu tepsije.
Već se nešto peklo u rerni, pa sam samo uključila ventilator i dodala i ovu tepsiju.
Pred sam kraj, premazala sam pitu ostatkom fila. Bilo ga je ,,za par kašika,,.
I sad je na radnoj površini, pokrivena čistom krpom. Neplanski napravljena, tek da se nadjev utroši.
Za večeru ili sutrašnji doručak...
U slast vam bilo!








Nema komentara:

Objavi komentar