ponedjeljak, 15. veljače 2016.

RIŽOTO S GLJIVAMA

Za mene su rižota onaj fini, sitni ručni rad. Moraju zadovoljiti jedan dobar okus, kremastu strukturu, a da su zrna opet razabrana. Moraju imati jednu posebnu sočnost, pa da ovakvo jelo istančanim zaljubljenicima može biti samostalan obrok.
Sa gljivama sam ga pripremila za današnji ručak. Na vrlo malo masla, prodinstala sam glavicu luka. Pričekala sam da postane staklasta, te na nju dodala izrezane šampinjone. Ne volim ih u tankim listićima, već u komadićima koji će se fino ,,osjetiti,, u rižotu. Naravno, gljive se ne peru nego dobro istrljaju papirnatim ručnikom. Sve promiješam, pobiberim i kratko prodinstam. Na gljive dodam 1 šolju riže okruglog zrna. Par minuta miješam kako bi se zrna obložila sadržajem iz šerpe. Tek nakon 5 minuta počnem polako podlijevati procijeđenom juhom. Ako ju nemam, poslužiće i voda. Malo po malo, dodajem tekućinu i miješam. Kad riža upije, dodam još malo. U toj strpljivoj radnji, bit je dobrog rižota.Nikada se, ali baš nikada ne podlijeva rižoto odjednom.
 Na šolju riže, 1.5 šolja juhe. Na sve začina od suhog povrća, malo soli i bibera. Po želji, na kraju i naribanog parmezana.
Modlice isperem vodom, pa napunim rižotom. Uz salatu od svježeg kupusa, malo ljute papričice i s
kojim listom zelene salate, meni odličan obrok.
Ako se odlučite za pripremu, u slast vam bilo!


Nema komentara:

Objavi komentar