ponedjeljak, 22. veljače 2016.

SOGAN-DOLMA IZ RERNE


Dio je bajramske trpeze. 
Za svaki ovaj mali, slatki zalogaj, potrebno je puno strpljenja.
Započela sam sa potragom najmanjih glavičica luka. Rijetko ih ima. Oguljene, sa odrezanim vrhovima, s obje strane, kuhale su se u malo vode, sa par kašika sirćeta, oko 5 minuta. Tada, laganim pritiskom, izlaze listovi luka, jedan po jedan i stvaraju osnovu za punjenje. 
Nadjev je isti kao za sve dolme. Dobra mljevena junetina malo luka, riže, crvene paprike, suhog začina, soli, malo ulja. U svaki nadjev dodam i malo peršunovog lista. Napunim svaki list luka, s posebnom pažnjom, najmanjom kašičicom. 
Ovaj put sam sogan-dolmu slagala u malu zemljanu posudu. Podlila sam sa malo vode i dodala komadić maslaca. Pekla se u rerni sa nekim drugim jelima. Vrlo brzo je gotova. Uz malo vrhnja, posebno sladak zalogaj!
Obično u sogan-dolmu ide ,,tanak pričin,, smjesa vode, crvene začinske paprike i vrhnja. Ovaj put sam  ju napravila drukčije.
Već dugo, dugo godina krasi sofre u kući moje familije. Očuvati stare tradicionalne recepte, za mene znači i sačuvati dio svog osobnog identiteta,
U slast vam bilo!




2 komentara: