četvrtak, 11. veljače 2016.

VARIVO S MAHUNAMA I KARFIOLOM

Počela je Korizma! Kroz sve ove godine života u drugoj sredini posmatram i upoznajem drukčije običaje i navike. Učim i uspoređujem! Korizma je vrijeme odricanja, testiranja snage volje čovjeka da nešto promijeni. Loše navike, unaprijed planirane, da baš u ovo vrijeme budu uklonjene iz svakodnevice. Korzma je i vrijeme kad čovjek osvješćuje svoju pozitivnu stranu, daje i pomaže.
Po onome što naučih, vrijeme Korizme, trebalo bi postojati stalno. Mislim da i postoji, samo ga treba prepoznati.  Korizma je i svako ono tiho kucanje na vrata susjedima, kad jedni drugima donosimo tanjuriće sa hranom. ,,Nešto novo, pa probajte...,, I onaj smiješak, s druge strane ..
Ali, vratimo se kuhinji..
U radne dane, kad jedemo kad ko stigne, savršen izbor ručka mi je lonac pun variva koje se kutlačom grabi. Za nedavne kupovine, tačno sam znala u kojem će obliku završiti paketići mahuna, zelenih i žutih i glavica svježeg karfiola, ...
Priprema je tekla vrlo brzo. Dvoja pileća prsa, otkoštena, izrezana na kockice, začas su zamirisala na malo ulja. Na njih sam dodavala povrće usitnjeno u sjeckalici. Najprije, par glavica luka, malo češnjaka, par mrkvi, komadić korijena celera, pola crvene paprike. Polako sam sadržaj dinstala, pa kad je omekšao dodala dva paketića mahuna,  par krompira narezanih na sitne kockice i sve podlila vodom.
Od začina, kašičicu soli, malo suhog začina, vrlo malo aleve paprike, bibera.
Kad su mahune omekšale u 2 dcl vrhnja, umiješala sam kašiku brašna, pa ih dodala u lonac. Podlila sam sa toliko vode da dobijem jušno varivo.
Karfiol, podijeljen na male cvjetiće, spustila sam u juhicu i kuhala samo par minuta. On mora ostati hrskav. Prekuhan, karfiol je nejestiv.
Užurbani četvrtak! Pet odraslih osoba, danas je uživalo u ovom jelu ,,na kašiku,, koje svojim izgledom i nije reprezentativno, ali je osjećaj lakoće u trbuhu itekako ugodan.
U susret proljeću, sve više ovakvih menija na mom stolu.
Ako se odlučite za pripremu, u slast vam bilo!






Nema komentara:

Objavi komentar