srijeda, 6. travnja 2016.

ČORBA I RIŽOTO OD ŽARE - KAD ŽARA NE ŽARI

Moji kažu da će nam već oči pozeleniti od žare...ali, još malo, pa neće više biti mlada i fina.
A...ni zelene oči nisu loše!
Kad sam prvi put na stol stavila šerpu sa ovom čorbom, svi su me upitno pogledali. Nalijevali su samo po pola kutlače i probavali kao da će ih čorba ugristi. Nakon kratkog vremena, ,,pokusali,, su sve što sam skuhala.
Vrhovi mlade žare-koprive, kad je na njima tek 5-6 listića, savršena su namirnica za zdrav obrok.
Za ovu čorbu, listiće žare prelijem kipućom vodom, pa ju odmah izrežem na sitno.
U malo vode skuham kocke krompira, dodam žaru i nakon par minuta, sve usitnim štapnim mikserom.
Dodam vode do željene gustoće, posolim, pobiberim i pospem sa malo Vegete.
U čaši umutim jedno jaje, pa ga ukuham tako da vilicom grabim i pustim da jaje kapa u čorbu. Nakon par minuta isključim. To je sva mudrost. Po želji si svako doda malo kiselog vrhnja u tanjur.
Kako je, šalu na stranu, kratak period u kojem možemo uživati u okusu ove zdrave biljke, koristim ju u raznim kombinacijama. Uz klasičan rižoto, umiješala sam pofurenu i isjeckanu žaru. Okus je izvrstan!
Za zelene oči, savršen recept! Za željezo koje žara krije, još bolji.
U slast vam bilo!





Nema komentara:

Objavi komentar