utorak, 5. travnja 2016.

ČORBA OD MAHUNA

Možda ovo jelo ima veze i sa pospremanjem ormara!
Stiglo je proljeće i među odjeću. Zimsko na gornje police, ..konačno..
U prvi plan poslagala haljine i suknje, pa mi uz njih, odmah na umu laganija hrana.
Što li?
Šta reći? Žene su o svom izgledu vodile računa oduvijek, pa je svaki suvišni kilogram itekako ,,suvišan,,.
Čorbe su mi izbor i kad sam u velikom poslu jer u njima složim kombinaciju svih namirnica potrebnih za jedan obrok, a sve u jednom loncu. Dobar izbor i lagana hrana!
Tako sam danas na par glavica izdinstanog luka, dodala malo češnjaka, mrkve, peršuna i 400 gr mljevene, nemasne junetine. Fino se krčkalo. Svaki put kad uđem u kuhinju, samo malo promiješam, poklopim i dalje za poslom...
Slušam usput radio emisiju o hrani, pa kažu ,,Ne kuhajte kuhače s ručkom!,, Dakle, kuhačom promiješati...i van iz hrane..
Po malo podlijevam toplom vodom, dok meso ne omekša. Tek tada, na sve, 2 paketića mahuna, olovčica. Žute i zelene. Par krompira, na kocke po njima...malo peršunovog i celerovog lista...
Fino podlila dok se namirnice nisu potopile i ostavila na laganoj vatri da krčka.
Od začina soli, bibera, crvene paprike i malo ljute...Kad se sve skuhalo, u čaši vode sam izmiješala kašiku brašna i kašiku vrhnja, pa time zgusnula čorbu.
Ostavila sam još desetak minuta da najlaganije kuha.
Zdjela čorbe za ručak, a meni jedna i za večeru...Za mušku ekipu...ipak par palačinaka..pride!
Ako se odlučite za....pripremu linije za ljeto...u slast vam bilo!








Nema komentara:

Objavi komentar