petak, 29. travnja 2016.

MESNA ŠTRUCA

Malo je koja kuharica odolila iskušenju da pripremi mesnu štrucu. Zapisivala sam ja svakakve recepte, svakakve načine pripreme, nadjeva...Rastanjivala sam smjesu od mesa na papiru za pečenje, dodavala sve i svašta i motala u roladu. Nekada bi to bio pravi specijalitet, štruca koja nigdje nije pukla, nekada bi to bilo vrlo jako jelo kojeg se mogla pojesti samo šnita.
Uglavnom, praksa je najbolji učitelj, pa sam stalno dodavala i oduzimala, ispravljala i poboljšavala.
Današnjom mesnom štrucom sam potpuno zadovoljna.
Modla u kojoj sam ju pekla, ista je ona u kojoj pečem kruh i štrudle. Dimenzije su 30x10 cm.
Izmiješala sam 800 gr mljevenog junećeg mesa, 500 gr naribanog krompira, 2 velika luka, malo bijelog, soli, bibera, Vegete, 1 jaje.
Ova je smjesa odstajala par sati da se okusi dobro prožmu.
Skuhala sam ,,na tvrdo,, 5 jaja.
Modlu sam obložila papirom za pečenje, pa 2/3 smjese stavila na dno. Po njoj sam složila jaja i na njih naribala tvrdog sira. Ostatkom smjese sam ih pokrila i poravnala površinu. Malo ju nauljila i stavila peći.
U isto vrijeme kraj štruce se pekao mladi krompir izrezan po dužini na tanke kriške.
Nakon 20 min pečenja, mesnu štrucu sam poklopila tepsijom, okrenula i pustila da se istrese na njeno dno. Papir sam uklonila kako bi se zapekla i s donje strane..
Ukupno 40 minuta pečenja na 200 C i ručak je gotov..
Pažljivo, reckavim nožem, izrezati šnite, malo krompirića..čašu vina...i uživati u dobrom okusu..
Ako se odlučite za pripremu, u slast vam bilo!












1 komentar: