ponedjeljak, 18. travnja 2016.

ODRESCI OD TUNE I BLITVA S KROMPIROM

Posao je posao. Uvežu se ribari, pa ono noću ulovljeno, ujutro stiže mušterijama, razvagano, očišćeno, popakirano, . . baš na kućna vrata, s mora u Zagreb. Još kad sin kupi skupu ribu... 
Tako meni stiže i meso tune, ulovljene kraj Dugog otoka. Fini komadi tamno crvenog mesa.
Od njih je današnji ručak. Sinoć sam tanke odreske posolila, polila maslinovim uljem, sokom od naranče, posula origanom, peršunovim lišćem i dobro zatvorila u staklenu posudu. Jutros meso okrenula, pa vratila na mariniranje.
U velikoj sam posudi skuhala kocke krompira i stapke od blitve. Dodala sam zadnjih 5 minuta listove i kuhala otklopljeno da zelena boja ostane svježa. Povrće ocijedila, polila maslinovim uljem, nasjeckala po svemu bijelog luka i zdjelu stavila na stol.
Uključila sam da se ulje za tunu ugrije.Par minuta s jedne i par minuta s druge strane, na jakoj vatri. Taman dok sam složila tanjure i escsajg na stol. 

Preporuka je, ko voli slabije pečeno, da odreske ispeče samo s jedne strane.
Odrezak tune, blitva s krompirom, na lešo - ručak za 5.

Tunjevina iz konzerve nije ni dio ovog savršenog okusa. Svježa riba je svježa riba! Najbolja!
Zadnje šnicle sam kratko ispekla i prelila marinadom. U njoj su se još kratko kuhale. One će, uz tjesteninu, poslužiti za salatu od tune.
Čaša finog crnog vina?
Može!
U slast i u zdravlje vam bilo!













Nema komentara:

Objavi komentar