srijeda, 20. travnja 2016.

JUHA OD DOMAĆE TJESTENINE I PRIČA O LJUBAVI !

I....ako na tren maknemo u stranu, sve te naše važne životne uloge, majke, supruge, ...pa sjednemo nasuprot ogledalu I pažljivo se pogledamo...ko nas to gleda s druge strane?
Pustimo vrijeme I termine, žurbu I obaveze...sve neka stane.,,
Ona i ja...jedna osoba..Ova koja sam postala I ona kakva sam bila. 
Jesam li ispunila očekivanja te bezbrižne djevojke koja krenu životnim putem?
Imaju li oči i sad isti sjaj?
Zadrhti li duša ponekad?
Zatreperi li srce? 
I....slažu se zadaće svakodnevne, pogledam na sat ...Neka vrijeme ide..
Ono smo, što smo...Tu se naučiti ne može ništa.  

U nekom drukčijem licu, manje lijepom od onog mladenačkog, još uvijek sam toliko ista...
I...htjela bih da i ti u svojoj tišini i preispitivanju, malo zastaneš, ogoliš misli od svega drugog, pa upitaš sebe ovo životno, najživotnije...
Jesam li ja sve ono što ti je srce tražilo? 

Jesam li tvoja prva misao, tvoja zakletva?! 
Jesam li tvoja ljubav, zauvijek?
Jednog dana kad se životi djece zahuktaju u svojim stazama, ostaćemo samo ti i ja.
Ima li tuge? Ima li sreće? Ima li ljubavi, prave?


...ali, vratimo se za stol...
Domaća tjestenina iz moje kuhinje, rezana na najtanje, danas u juhi. Pokazala se izvrsnom.
Tijesto u kojem je na svakih 10 dkg brašna, 2 dijela glatkog, jedan dio oštrog, jedan žumanjak i vode koliko stane u pola ljuske jajeta, rastanjeno na mašinu do podioka br 7.
Dobro osušena tanka tjestenina u platnenim vrećicama čeka neke nove ručkove..
Ako se odlučite na pripremu, u slast vam bilo!
Ako si zagledate u srce, nek vam je ljubav u njemu!







2 komentara:

  1. Eh,Selma, kad čitam Tvoje postove, žalim što Te ne znam ovako privatno. I to ne samo zbog Tvoje kuhinje. :-) Svako dobro Tebi i Tvojoj obitelji!

    OdgovoriIzbriši