ponedjeljak, 9. svibnja 2016.

BOSILJAK

Od šezdesetak vrsta, jedna je i na mom prozoru. Bujaju grančice i listovi.
Neizostavni sastojak jela mediteranske kuhinje, lijepa mirisna dekoracija u mojim tanjurima i šerpama.
O bosiljku u pričama sa svih strana svijeta. Od ,,plemenitog,, u Grčkoj, do ,,simbola ljubavi u Italiji,,.
Da sačuvam malo ove ljepote za kasnije, natrgani listići zaliveni vodom u posudici za led. Kažu da ga ne treba rezati, nego prstima kidati. Ima u tome nešto! Zamirišu nam ruke! Zamiriše prostor..
Kockice u vrećicu, pa u ručak.
Ako se odlučite za ovakvo pohranjivanje, u slast vam bilo!


3 komentara:

  1. Volim bosiljak i imam razne vrste u bašti. Najmirisniji mi je Tajlandski bosiljak i najbolje se održi. Najbolji brak tj idealan je bosiljak i paradajz. Ja ga ne smrzavam, jer kad dodju hladni dani..ja ga samo unesem u kuću. A tih hladnih dana gde ja živim je jako malo i nikada nisu ispod nule. Odličan savet ipak.

    OdgovoriIzbriši
  2. J ačesto kuvam sa bamijom. I nadjem je ovde svežu skoro preko cele godine. Tvoja mi se čini malo sitna ( ako mislimo na isto povrče).Interesuje me jel je ti to sušiš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dubravka, oprosti na zakašnjelom odgovoru. Bamiju kupim kad idem u Bosnu. Ovdje, u zagrebu je puno skuplja..Sitnija bamija je mlada, finija, nema sjemena..Sad postoje sorte krupnije bamije, koje se pripremaju narezane..Pozdrav!

      Izbriši