subota, 14. svibnja 2016.

,,DOMAĆE LAZANJE,,

Nema više kupovine tijesta za lazanje. Konačno sam isprobala i ovu varijantu. Najbolja je!
Recept za domaću tjesteninu, objavila sam u par navrata. Ovaj put sam od 6 žumanjaka, vode koliko stane u 6 polovica ljuske jajeta, 400 gr glatkog i 200 gr oštrog brašna, zamijesila tijesto i u vrećici ga ostavila da odmara u frižideru.
Za to vrijeme sam skuhala nadjeve.
Za prvi sam izdinstala 2 glavice luka, jednu mrkvu na sitne kockice, 400 mljevene junetine, 1 svježu papriku na kockice, pola tikvice, pola patlidžana, 1 papradjz, malo bijelog luka, malo bosiljka, soli, bibera. Zimi upotrijebim u ovu svrhu zaleđeni đuveč! Fino se sve sjedinilo i omekšalo.
Podlila sam s malo vode i dodala papradjz sosa.
Za bešamel sam otopila kockicu maslaca, dodala 2 kašike brašna, promiješala i bez prženja, odmah dodala 6 dcl mlijeka. Kad je prokuhao, začinila sam solju, suhim začinom i ribanim parmezanom.
Nadjev je čekao da razvaljam tijesto.
Od ove mjere sam napravila 4 loptice, malo ih razvaljala, pa rastanjivala do podioka 8 na mašini za tjesteninu. Ulaganje u ovu mašinu, odlična je investicija..Kud to nisam napravila i ranije!!
Svaki komad sam nekoliko puta preklopila na 3 dijela, kako bih potaknula elastičnost.
Malo dugačkih komada za lazanje, malo širokih rezanaca za kakav dobar ručak.
U vatrostalnu posudu sam slagala svježe tijesto, nadjev od mesa, bešamel, šnitice Gaude...i tako sve do vrha ...Po gornjoj kori bešamel...i u rernu...Na 200C, 30 minuta.
Nisu mogli sačekati da se malo ohladi i stegne.. Bilo je stavljanja tanjura na prozorsku dasku, kako bi se lazanje što prije ohladile, dok se jede juha..Smijeh uz ručak itekako poželjan"""
Puhali su i rezuckali i pohvaljivali..
Ocijeniše domaće lazanje, i kuharicu naravno, odličnom ocjenom...moji strogi kušači!
Ako se odlučite za pripremu, a zaista to preporučujem, u slast vam bilo!

















1 komentar: