utorak, 3. svibnja 2016.

HADŽIJSKI ĆEVAP

Nije ćevap samo ćevap! Kroz mnoga stara jela bosanske kuhinje, naravno, prihvaćena iz turske, spominju se razni ćevapi. Bilo da se radi o mljevenom mesu, oblikovanom u valjkaste oblike , na štapiću ili bez, bilo da se radi o sitno sjeckanoj teletini sa raznim kombinacijama povrća, ova jela su postala sinonim za posebno fine zalogaje.
Hadžijski ćevap odlikuje specifičan način serviranja. Već pripremljene namirnice stavljaju se u škanicle, papir za pečenje, pa vežu špagom u zavežljajčiće. Okusi i mirisi kruže zatvorenim prostorom, pa sva slast ostaje zatvorena dok obrok, za svaku pojedinu osobu, kao porcija, ne dođe pred nju.
U restoranima se hadžijski ćevap servira i na ovaj način kako sam ga servirala ja.
400 gr teletine, bez ikakve masnoće, narezala sam na sitne kockice. Fino prepečenoj, dodala sam 2 sitno nasjeckane glavice luka. na njih na sitne kockice mrkve i bijelog luka.
3 paprike, također na kockice, pržila sam u tavici.Otpustile su svoju aromu. Kad je meso omekšalo, umiješala sam i njih. Na istoj tavi sam na sitne kockice izrezala  svježe bukovače. Obično se u receptima spominju šampinjoni, ali ih ovaj put nisam imala.
Prepečene gljive, dodala sam mesu.
Ukupna količina ulja je 3 kašike.
Po svemu malo soli, bibera, malo crvene začinske paprike, mrvu paradajza. Podlila sam s toliko malo vode, tek sa jelo bude sočno. Malo bosiljka,  kuhane riže...i to je to..
Nije u papirnom zavežljajčiću, ali je u zemljanoj posudi koja itekako priča svoju priču...O tome neki drugi put!
Ako se odlučite za pripremu, u slast vam bilo!




Nema komentara:

Objavi komentar