ponedjeljak, 16. svibnja 2016.

MOJI KOLAČIĆI

Nema u njima jaja, nema ni masnoće, ni šećera.
Pa, kako su tako fini?
Pa, eto, fini su...Nemoj sad to sve pojesti!
Godinama ovaj recept usavršavam. Stigao je s prijateljicom iz Amerike, a kako je sve američko ,,in,, isprobah ga.  Dodajem, oduzimam, usavršavam....
Recept je na kraju takav, da ga u stvari niti nema. Proizvoljne mjere sa preporučljivim namirnicama.
Dakle ovako.
Za jučerašnje kolačiće u jednoj većoj zdjeli, izmiješala sam 1.5 veliku šolju od čaja, zobenih pahuljica, 1 šolju integralnog brašna. Na to sam naribala 2 banane, 1 jabuku, dodala čašu oraha, čašu namočenih grožđica, čašu namočenih brusnica, u nedostatku pekmeza, nalila pola šolje meda, po svemu posula cimeta, klinčića mljevenih, malo kurkume. Nisam imala, ali ovdje ide i laneno sjeme,
Masa mora biti ljepljiva i gusta. Omjer ovih namirnica, zaista nije previše bitan. Znala sam dodati onog suhog voća, koje sam imala i okus je opet bio odličan.
Između dvije kašičice, oblikovati loptice i stavljati u papirnate modlice.
Peći kolačiće na 180 C, oko 15-20 minuta. Tokom pečenja, par puta otvarati rernu kako bi vlaga izlazila.
Na ovim je i malo čokolade. Otopila sam je s malo mlijeka i polila po svakoj kuglici..
U torbicu, pa na posao..ako mi sad sve ovo ne pojedu..
,,Haj mo, razlaz od kolačića...!!!,,
Ako se odlučite za pripremu, nećete se pokajati, i u slast vam bilo!





Nema komentara:

Objavi komentar