četvrtak, 19. svibnja 2016.

TELEĆA KOLJENICA S GRAŠKOM

Ovo je jedan od onih dana kad je kuhanje ručka tek usputni posao. Toliko je važnih obaveza. Planirala varivo od raštike, skuhala varivo od graška. I to se dešava!
U Italiji osso bucco, komadi koljenice rezani poprečno, u svom središtu zadržavaju komad šuplje kosti, a oko nje mišiće.
Ovakvo meso, provlači se kroz kuharice kao dobar materijal za razne specijalitete. Komad je bio težak oko 500 gr, pa je svaka varijanta pečene koljenice, ,,koja se lijepi za prste,, bila isključena..
Meni, i s graškom odlična.
2 glavice luka, 2 mrkve, dinstala sam na malo vode. Na to spustila meso,začinila i podlila. Lagano je vrijuckalo. Čim je omekšalo, izvadila sam ga i izrezala, a povrće usitnila štapnim mikserom, direktno u šerpi.
Vratila sam meso, dodala grašak, malo krompira na kockice i podlila vodom. Kuhalo je zajedno 15-tak minuta. Varivo se sasvim dovoljno zgusnulo od kuhanog povrća. Na sve kašičicu crvene paprike i paradajz sosa.
Za to vrijeme sam u šoljici umutila jedno jaje, malo suhog začina i oštrog brašna, toliko dok smjesa ne postane gusta. Tada sam, umačući najmanju kašičicu u juhicu, grabila po pola njene zapremine i ukuhavala u jelo.
Tvrde noklice će biti gotove za 5-10 minuta.
Poklopljeno, dugo je ostalo vruće. Grašak, često u kompletiću s noklicama, posebno mi drago jelo.
Ako se odlučite za pripremu, u slast vam bilo!







Nema komentara:

Objavi komentar