ponedjeljak, 27. lipnja 2016.

RIŽOTO S TIKVICAMA I PURETINOM


Po narodnom vjerovanju, kad se završi posjeta rodbine ili prijatelja, posteljina na kojoj su spavali, ne diže se i ne pere, sve dok isti sretno ne stignu kući.
Moji dragi, moja bliska rodbina koju dugo ne vidjeh, nakon posjeta domovini, stigli sretno u Ameriku. Jutros njihova posteljina leprša na vjetru.
Neka je običaja koji nas oplemenjuju lijepim željama i mislima.
...ali vratimo se kuhanju...
Rižoto koji sam napravila za ručak, možemo jesti i hladan, kasno popodne kad se skupimo.
Od onog što sam imala, napravih ručak. I to je savjet od roditelja. Snadji se, budi umješna. 
Odličnog je okusa.
500 gr bijelog purećeg mesa, na kockice. To su oni komadi koji se nisu mogli izrezati u šnicle.
Dobro prepekla, podlila s malo vode i pustila da uvrije. Na to velika glavica luka. Dinstalo se posoljeno, posuto s malo Vegete i bibera.
Kad je omekšalo dodala sam 3 male tikvice izrezane na sitne kockice.
U drugoj posudi čaša vode, čaša pilećeg temeljca. Čim je zakuhalo, u to čaša riže. Poklopila i smanjila.
Na kremastu rižu, kašičica kurkume. Dobro zažutila!
Sve sjedinila i isključila.
Temeljac napravim vrlo često. Nekad je to pileći sitniš, nekad kosti od filetiranja, kao danas.
Nalijem manje vode nego za juhu. Dodam korjenastog povrća i kuham jedno 2 sata na laganoj vatri.
Procijedjeni temeljac koristim da poboljšam okus rižotima, ali i raznim varivima.
Višak razlijem u plastične čaše i zaledim.
Uvijek dobro dodje.
Ako se odlučite za pripremu, u slast vam bilo!





1 komentar:

  1. ja svake subote pravim takav ručak ;)))

    Od onog što sam imala, napravih ručak.
    Snadji se, budi umješna.

    OdgovoriIzbriši