petak, 9. rujna 2016.

AJVAR OD PEČENIH PAPRIKA - S PRIČOM

Ne mogu se baš pohvaliti da sam ovakvog ajvara često dobijala za poklon. Danas postalo moderno da se domaća hrana poklanja, ali ne i ajvar!
Pomalo svi škrti kad je ova delicija u pitanju. Zna se i zašto!
Od onih 5 kg rog paprika, izuzetno kvalitetnih i krupnih, i 3 kg patlidžana, dobila sam 5 malih teglica ukuhanog ajvara.
Teglice od senfa, zapremine 330 ml. 2 sata pečenja, guljenje, 2 sata ukuhavanja. Nikad manji ajvarić ne skuhah!
Mada imam dugogodišnje iskustvo, zagrijah puno više ambalaže u rerni. Sama sam se smijala pustoj želji!
Zato, kad vam neko pruži teglicu svog ajvara, dobro mu se zahvalite!
U slast vam bilo!





2 komentara:

  1. Sama sam se smijala pustoj želji!

    evo i mene si slatko nasmejala ;)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahhaha...baš jesam...Vidim ja da nema puno, ali rekoh...možda sam se zeznula...neka njih vrelih...

    OdgovoriIzbriši