nedjelja, 18. rujna 2016.

DOMAĆI NJOKI

Uvijek se postojećim receptima ima šta dodati zbog lakše pripreme, finijeg okusa ili kakvog novog načina serviranja i kombiniranja.
Recept za njoke sam već postavljala. Ukratko ću ga ponoviti i ponešto dodati.
Skuham oko kg krompira, oguljenog i izrezanog na kocke. Propasiram ga, pa dodam kockicu maslaca. Ohladim. Tada umiješam 1 jaje, čašu griza, kašiku soli, pa mijesim dodajući OBAVEZNO, oštro brašno.
Količina ovisi o krompiru, ali tijesto koje se očekuje treba biti podatno pod rukom.
Od ovakvog krompirovog tijesta prave se knedle, njoki i šufnudle, ali i razne rolade koje se kuhaju u vodi.
Ovaj put sam na jedan praktičniji način oblikovala  njoke. Mala spravica s kojom se prave ćevapi, poslužila je za tijesto.
Brzo i vrlo učinkovito, kroz rupice su izlazili valjčići. Sjekla sam ih na dužinu od 2 cm. Uz malu doradu, njoke sam puno brže napravila.
Voda  lagano kuha, ne prejako. U nju spuštam njoke, malo promiješam da ih odvojim od dna, pa čekam da isplivaju. Pustim tako da vrijuckaju par minuta, pa ih vadim na cjedilo.
Tek za zasladiti se, oblikovala sam i par knedli, bez punjenja...nek se nađu...
Uz gulaše, a danas uz kunića u umaku, izvrstan prilog.
Potvrdili ukućani!
Ako se odlučite za pripremu, potražite ovu spravicu za ćevape...sjetićete me se..U slast vam bilo!








Nema komentara:

Objavi komentar