nedjelja, 18. rujna 2016.

KUNIĆ U UMAKU


Trudim se ne misliti na zeku kad spremam ovo meso, mada mnogi ljudi baš zbog toga ne kupuju meso kunića. Moram priznati, nije mi svejedno!
Dakle, ovo meso se preporučuje kako izuzetno zdravo i nemasno.
Divlji kunić zahtijeva mariniranje, a pitomi pripremu sličnu piletini.
Zato sam komade samo posolila, posula s malo Vegete, bibera i ploškicama bijelog luka. Dobro utrljala začine i ostavila preko noći u frižideru. Kunić je bio težak 2 kilograma.
Danas sam ga prepekla na malo ulja, da dobije koricu i da se pore zatvore kako bi meso ostalo sočno.
Izvadila sam sve komade u zdjelu, a na isto ulje stavila 4 velike glavice luka, 1 mrkvu, pola peršuna i 
komad celera.
Fino sam izdinstala povrće, pa na njega spustila meso. Nježno je, te ga ne treba puno miješati, tek malo protresti posudu. Začinila sam umak majčinom dušicom i ružmarinom.
Dolijevala  po malo vodu dok saft nije bio do pola visine mesa.
Čim je omekšalo, ponovo sam ga izvadila u zdjelu, a umak usitnila štapnim mikserom. Ulila sam 1 dcl bijelog vina. Donio naš Šime iz Imotskog. Alkohol ispari, a vino da umaku divnu aromu.
U zdjelici sam izmiješala kašiku brašna, kašiku paradajz sosa i kašičicu crvene paprike, sa malo vode. Time sam zgusnula saft, vratila meso i pustila još 10 min da se okusi fino prožmu.
Uz kunića u umaku, domaći njoki..a o tome u sljedećem postu.
U slast vam bilo!





Nema komentara:

Objavi komentar