subota, 17. rujna 2016.

GRAH - RUČAK BEZ MESA

Sjetim se jedne bake Slave kad bi spremala ručak bez mesa. Uz njega obavezno nešto što će privući pažnju. Ima nečeg u tome!
Grah tetovac obično pravim zapečen, nikad kao varivo. Ovaj put sam samo njega imala. Na kašiku, na kraju bio toliko ukusan, da nedostatak mesa, niko nije primijetio.
Vraćam se opet svojoj čarobnoj sjeckalici koju svima preporučujem. Sve usitni za minutu, a lako se pere.
Dakle, luk, mrkvu, peršun, celer, komad rog paprike, malo češnjaka, fino usitnila, pa prodinstala na malo ulja.
Grah sam namočila u toplu vodu, noć prije, oprala ga, pa kratko obarila i vodu prolila.
Stavila sam ga da se kuha. U njega dodala povrće i čim je provrio, smanjila na najtiše. Za tetovac sam posebno pazila da zrna ne popucaju.
Kuhao se oko sat i po. Dodala sam sitno sjeckani list peršuna i celera. Povrće se istopilo u juhici.
Kad je omekšao napravila sam pričin. Tako oduvijek zovu zamjenu za zapršku, u mojoj kući. Kašika brašna, kašičica aleve paprike i hladna voda, u jednoj smjesi bez grudica. Umiješala sam ga u varivo i pustila da kuha još deset minuta.
Uz grah bez mesa primakla tanjur sa pohanim patlidžanima, dobru zelenu salatu i tanjur pun palačinaka!
Sve skupa itekako privuklo pažnju i pojačalo apetit.
Moj bi djed često znao reći ,,Bolje znati nego imati !,,
Može se to primijeniti i u savjetima domaćica.
Neka vam je u slast!




Nema komentara:

Objavi komentar