subota, 24. prosinca 2016.

FRANCUSKA SALATA


Francuska, ko francuska!
Pravi se u skoro svim kućama. Sitno sjeckana mrkvica, kuha se odmah sa graškom. Pred kraj im se dodaju sitne kockice krompira. Omjeri su uvijek od oka domaćice i od volje ukućana. Procijeđenoj smjesi, fino ohlađenoj, dodaju se sitno sjeckani kiseli krastavčići i kuhana jaja.
Ja sve posolim, dodam malo senfa, vrhnja i majoneze. Ponekad i sok jednog limuna.
Ono što ih uvijek krasi, dekoracija je na vrhu zdjele. Cvijeće, leptiri, sunca...
Ovaj Božić, božićna zvijezda, od pečene rog paprike, iz salate, na francuskoj, na sred stola!

Ako se odlučite za pripremu, u slast Vam bilo!


Broj komentara: 5:

  1. Srećan Božić i Tebi, divna moja prijateljice!!!
    cmok ***

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja sam počela da dodajem pavlaku u salatu poslednje 2 godine i svima se dopada, samo što ja unutra dodajem i malo senfa;

    OdgovoriIzbriši