ponedjeljak, 26. prosinca 2016.

JUHA OD RAŽE I GOLUBA, S PRIČOM

Kad uđeš s ružom, pa ja u hodu primijetim da je tu, u vodi za mene.
Ništa ne govoriš, kad ju u hodu pomirišem i zatvorim oči.
Kao usput spomeneš da se na toplini sobe otvaraju latice. Nosim je noću uz oškrinut prozor, da hladnoća uspori cvjetanje, da ostane što duže takva, u stvaranju svoje ljepote.
Donosiš mi ruže. Svakoj pažljivo ukloniš bodlje da me ne ozlijede.
I nikad ništa ne kažeš....
Nikad ništa ne kažeš....

....ali vratimo se kuhanju...
Riblja juha, lagana...
Jedna mala raža, komad goluba..U ribarnici očišćeni. 
U vodu sam stavila korjenasto povrće, par zrna bibera, list lovora...
Kad je povrće omekšalo, dodala sam ribu i pustila da kuha 5 minuta.
U zdjelu sam izvadila meso, zalila s malo juhe, dodala mu povrća i malo maslinova ulja..
Juhi sam dodala kašiku paradajz sosa i malo riže.
I to je to.....
Ako se odlučite za pripremu, u slast Vam bilo!


Nema komentara:

Objavi komentar