utorak, 27. prosinca 2016.

SHIITAKE S RIŽOM -S PRIČOM


Pričaš mi o običnim stvarima! Riječi se nižu, ne staju.
Uhvatim sebe kako te gledam, ne slušam. Opisuješ rukama, smiješ se! Daješ savjete, opisuješ, naglašavaš šta krivo radim i šta bih mogla promijeniti. Potvrdno klimam glavom, ,,hoću, hoću, napraviću to,,!
Smijem ti se, šašav si! Pusti! Život se sve više zahuktava, sve smo od mladosti dalje.
Uživaj u ljepoti! Pusti nepotrebno!
Pričam ti o receptima. Kažeš da previše radim...možemo i običniju hranu jesti..Kako običniju? Obična je!
I šta su sve brige svijeta naspram našeg smijeha? Ne postoji  ništa!
Sretni smo što smo tu jedno za drugo. Živi i zdravi!
....ali, vratimo se kuhanju...
O ljekovitosti shiitaka puno se piše. U malim pakiranjima, uvijek skuplje od drugih gljiva, vrlo finog okusa, u mojim loncima uglavnom završe u čorbama. One su mi potvrda da je manje, ustvari više!
Ovaj put sam ih pripremila s rižom i jako sam zadovoljna.
Male gljive, tamnosmeđe boje, namreškanih su klobuka. Stapke posluže za izradu temeljca, ali ih se ne preporučuje rezati u jelo.
Lagane su, pa mjera od 100 gr, sasvim je dovoljna za čajnu šolju riže i za 4 osobe.
Najprije sam izdinstala  glavicu luka, da se zastakli. Na nju, na trakice narežem gljive. Par ostavim cijelih za dekoraciju.
U isto vrijeme kuham rižu. Ovaj put, to je smeđa riža. Okusom podsjeća na pšenicu i treba joj više vremena dok omekša. Od začina, malo soli i bibera.
Gljive su gotove za 15 minuta.
Pomiješani, okus se odlično slažu!
Kao samostalno jelo ili uz kakav komad mesa, neka Vam je u slast!


Nema komentara:

Objavi komentar