utorak, 3. siječnja 2017.

ČORBICA OD KOPRIVE I POVRĆA

Izgledom ne mami, ali ja sam nekada davno inzistirala da se sjedne za stol i proba ova čorba. Nevoljko se primili kašika, pa smo taj spoj izgleda i okusa riješili.
Od tada, pune zdjelice do vrha i svi pojedu sve!
Čorbu pravim od namirnica koje sam spremila za zimu. Objavljivala sam postupke, pa evo ih u primjeni.
U sjeckalici usitnjeno korjenasto povrće, mrkva, peršun, celer, malo paprike raznih boja, zaleđeno u vrećicama dobro spljoštenim, da ih po potrebi mogu lomiti.
Kopriva s planinarenja naše tete, odstranjenih stapki, samo prelivena vrelom vodom, zaleđena u bombicama koje odleđene samo sitni narezuckam.
U zimske dane, pola posla gotovo!
Izdintastam glavičicu luka. Na njega dodam povrće i sitno isjeckan krompir.Malo soli, bibera, malo ljute papričice i začinske paprike. Kad omekša, po svemu pospem kašiku brašna, promiješam i zalijem vodom. Kad zakuha, dodam koprivu. Par minuta i to je to!
Po želji  u ovu čorbu umiješam malo vrhnja.
Čorbica od koprive. Može? Može, može!!!
Ako se odlučite za pripremu, što od srca preporučujem...uh, ja zbilja sve svoje preporučujem...neka Vam je u slast!

Nema komentara:

Objavi komentar