četvrtak, 30. ožujka 2017.

ČORBA OD LEĆE

Ostalo mi je malo nadjeva od dolme. To malo, znači onoliko koliko stane u 5-6 kašika. Dosta!
Na vrlo malo ulja, prodinstala sam nadjev, pa naribala pola mrkve, a drugu polovicu narezala na kolutiće. Ona će čorbi dati žutu boju.
Jednu šoljicu leće sam namakala par sati. Isprala sam je pod tekućom vodom i dodala u šerpicu. Malo tople vode dok ne ogrecne i neka vrijucka. Ovoj je leći trebalo oko 40 minuta dok nije fino omekšala.
U šoljici sam razmutila samo malu kašičicu brašna, začinske paprike i kašiku paradajz pirea.
Time sam zgusnula čorbu.
Svježeg peršunova lista, kad je već bila isključena...
Taman se malo prohladila...nazva, pita ima li čega skuhanog...dođe, pojede punu zdjelicu...veli, dobra,...poljubi mater i ode dalje za poslom..
Da je bliže, i ja bih tako mojoj materi navratila i pojela najbolje hrane na svijetu.
Ako ostane fila, napravite čorbu, nemojte je jesti sami... i neka Vam je u slast!




Nema komentara:

Objavi komentar