utorak, 4. travnja 2017.

KUKURUZNI KOLAČ S KOPRIVOM

Često su pripreme slanih kolača vezane za ostatke mliječnih namirnica koje valja potrošiti. Danas je i to bio razlog mog pečenja ovog kukuruznog kolača, ali još više svježa kopriva koju nam je teta donijela sa zagrebačkog Sljemena.
Uključila sam rernu na 200C.
Šaku koprive stavila u cjedilo i samo prelila vrelom vodom. Odmah sam ju nasjeckala.
U zdjeli izmiksati 3 domaća jaja, dodala oko 100gr feta sira, malo zrnatog sira, čašu vrhnja, 2 šoljice od 2dcl palente, 1 šolju običnog bijelog brašna, prašak za pecivo i 4 šoljice mlijeka.
Feta je slana, pa sam vrlo malo posolila i umiješala usitnjenu koprivu.
Masnoće ima dovoljno u vrhnju, siru i mlijeku, pa ju nisam dodavala.
Modle za kruh obložila sam papirom za pečenje, bez zarezivanja krajeva, sjetićete me se kad budete prali modle,  pa u svaku izlila jednaku količinu smjese. Dodavala sam kutlaču po kutlaču.
Vrlo rijetka, ova masa će se fino zgusnuti pečenjem. Kolač će biti mekan, sasvim dovoljno sočan i jako ukusan.
S kukuruznim kolačima, uvijek je problem u suhoći koju valja izbjeći tekućom smjesom.
Pečem ga oko 20 minuta.
Cijeniću svaku Vašu ideju o primjeni koprive u prehrani.
Odlučite li se za pripremu, u slast Vam bilo!






Nema komentara:

Objavi komentar