četvrtak, 6. travnja 2017.

RIŽOTO S PATLIDŽANIMA- HRANA ZA MALENE

Mali dječačić kojemu valja pripremiti blage obroke, izbalansirane, a ugodne za mali trbuščić, osjetljiv na začine i jake okuse.
Svaki dan drugo povrće, s malo mesa.
Za danas rižoto s patlidžanima. Pojeli smo ga zajedno i baš uživali.
Mladi patlidžan sam ogulila, izrezala na sitne kockice, posolila i ostavila da odstoji oko pola sata.
Isprala sam ga pod tekućom vodom.
Sitno sjeckanu, najmanju glavicu luka, dinstala sam na malo pilećeg temeljca. Dodala sam kockice mrkve i patlidžan.
Čim su omekšali, po svemu sam posula rižu i polako dolijevala temeljac razrijeđen vodom. Kako riža upije, tako dolijem. Na kraju je to postao sočan rižoto, dobro skuhan, mekan, kakav njemu odgovara.
Začinila sam ga s malo soli i peršunovim listom, u tanjuru.
Ako pripremate hranu za djecu, ovo je dobra ideja za uvođenje patlidžana u prehranu.
Nas dvoje smo sve pojeli!
U slast Vam bilo!


Nema komentara:

Objavi komentar