subota, 1. travnja 2017.

RIŽOTO SA SRIJEMUŠEM

Volim rižoto!
S posebnom pažnjom ga pripremam. Ovaj oplemenih srijemušem.
Priprema počinje kuhanjem velikog junećeg zgloba. Otkostila sam i polovicu domaćeg pileta, pa sve kosti i dosta korjenastog povrća, dodala u budući temeljac. Čim je prokuhao, skinula sam pjenu i smanjila. Vrijuckao je preko 3 sata.
Pilećem mesu sam odstranila kožu i žilice, pa ga izrezala na zalogajčiće. Posolila, pouljila i pobiberila. Pokrila sam zdjelu i spremila u frižider. Odstajalo je dok se temeljac kuhao.
Na tavi sam prepekla meso da fino zamiriše, pa mu dodala sitno sjeckanu glavicu luka. Polako je zastaklila i omekšala.
Za rižoto biram rižu okruglog zrna. Kremastija je! Posula sam jednu malu šoljicu po mesu i luku, i pržila oko 5 minuta, često miješajući. Tada sam počela dolijevati temeljac, malo po malo. U tome je ljepota rižota. Riža upija koliko joj treba.
Gotova je kad je zrno okolo mekano, a unutra tek mrvu tvrdkasto.
Tada sam umiješala svježi narezani srijemuš. Omekšaće od vreline rižota. Za minutu sam isključila plin.
Malo parmezana po svemu.... i ručak je gotov.
Temeljac procijedim, ohladim, pa uklonim masnoću. U frižideru može stajati par dana. Obično ga podijelim u male čašice i zaledim. Dobro će doći za neka sljedeća jela.
Ako imate priliku nabaviti srijemuš, preporučujem ovakav rižoto. Izvrstan je i koprivom, rikolom, blitvom, špinatom... U slast Vam bilo!




Nema komentara:

Objavi komentar