utorak, 22. kolovoza 2017.

TIKVICE S JAJIMA

Puno je postova moje hrane s receptima. Novi, varijacije na temu, pridružuju se onim klasičnim i starim. Brojka prešla 750, odavno!
Cilj mi je zabilježiti sva jela koja spremam za svoju porodicu.
Iskreno, nisam niti slutila da ih ima ovoliko, a svako malo sjetim se nekog neobjavljenog. Nepredvidljivo, kao sve u životu!
Večeras smo pojeli malo jaču večeru. Odavno jaja nisu bila na meniju za posljednji dnevni obrok. Razlog su mlade tikvice. Ustvari, malo je reći mlade. Premlade!
Narezala sam ih na tanke šnitice, i kratko propržila na tavi. Koru nisam gulila. Na njih jaja, soli među prstima. Opet malo zapekla bjelanca, prije no što sam promiješala žumanjca.
Stolnjak na stol, daščicu s domaćim paradajzom...
Na ispečena jaja sam dodala kašiku vrhnja, promiješala i isključila plin.
Baš u tom, muž na vrata s vrućim pecivima. S mjerom, svakom po jedno...
Nama bi u slast!


Nema komentara:

Objavi komentar