četvrtak, 28. rujna 2017.

PITA OD JABUKA


I za pite od jabuke, ovdašnje štrudle, ako se prave s kupovnim korama, puno je recepata.
Uvijek je bit u tome da se kore ne slijepe, nego lijepo listaju.
Neki savjetuju da se svaka kistom premazuje vodom. Neki maslacem. Neki motaju nadjev u jednu koru, drugu polijevaju filom od jaja i jogurta, prezle....
Sve sam isprobala. Svaki od načina pripreme, daje drukčiji kolač.
Iako su kore već kupljene, gotove, a fil ukusan i sočan, to nije dovoljno za fin kolač.
Ovaj put stigle domaće jabuke iz Mošćenice kraj Siska! Hvala teta Dragoj!
Muž i ju najčešće kuhamo u duetu. Tako je i ovaj put on odradio dobar dio posla. Naribane jabuke, prodinstane s malo šećera i cimeta, čekale su me kad sam se vratila kući.
Ovaj put, najjednostavniji recept.
Motala sam fil samo u jednu koru. Mazala svaku otopljenim maslacem i redala jednu uz drugu.
Hrvatske štrudle su hrskave i poštaubane. Nisu niti ovako usko motane, već široke i bogato nadjevene. Ovim dodah bosanski štih. 4 dcla vode, 4 kašike šećera, jedan vanilin, 5 minuta neka vrije. Sasvim dovoljna količina da slastica dobije dodatnu sočnost.
Pitu sam pekla na 200 C, pola sata. Polako polila agdom, vratila u isključenu rernu  i ostavila još 5 minuta.
Tepsiju van. Na nju rešetka iz rerne. Po njoj čista krpa.
Meni izvrsna!
Odlučite li se za pripremu, mirisaće Vam kuhinja kao moja. U slast Vam bilo!



Nema komentara:

Objavi komentar