petak, 13. listopada 2017.

BRANCIN I PILEĆI FILE, S POVRĆEM

Polako slažem recepte iz moje kuhinje. Skupljam nove.
Slično mi kao kad ponovo gledam omiljeni film, pa više ne obraćam pažnju na glavnu radnju, već na posebno odglumljene trenutke.
Zato i u receptima tražim savjete o potpunijim okusima, o boljim kombinacijama, onim skrivenim detaljima koji jelu daju završnu notu.
Zato s pažnjom čitam, jer slika kaže samo polovicu priče.
U ovom je ručku svježi brancin. Očišćen, dobro posušen, nasoljen u utrobi i okolo. Dodam mu u unutrašnjost malo ružmarina ili timijana.
Polivenog maslinovim uljem, pekla sam ga u pećnici, na papiru za pečenje, 20 minuta. Par puta, kistom sam premazivala kožicu onim istim uljem u kojem se pekla. Uzdignem rubove papira za pečenje, kako se ne bi razlilo po cijeloj tepsiji.
Grincajg za juhu, ovaj je put bio puno bogatiji raznovrsnim povrćem. Dio sam odvojila za lešo povrće uz ribu. Nešto više mrkve, skuhane u juhi, na vrijeme sam izvadila, da se ne prekuha. Tu je i jedna ćimulica, komad tikvice i jedan peršun.
Posebno sam skuhala malo krompira, pa kad sam ga izvadila, u istoj slanoj vodi skuhala 1 batat, par listova kelja pa malo špinata.
Cijela paleta zdravog povrća.
Sve vrste rasporedila u posudu, posolila, začinila s malo svježeg češnjaka i polila s malo maslinova ulja.
Kad sam ribu položila povrh povrća, izlila sam i maslinovo ulje od pečenja, po povrću.
Za one koji nisu ljubitelji ribe, polovica pilećih prsa. Nasoljena, pobiberena, pouljena...ispečena na suhoj teflon tavi. Od vreline, pore se zatvore, pa sočnost mesa, ostane u fileu.
Lešo povrće, i uz meso i uz ribu, odličan prilog.
Odlučite li se za pripremu, u slast Vam bilo!




Nema komentara:

Objavi komentar