utorak, 22. listopada 2019.

POLPETE S JUNETINOM I POVRĆEM

Odavno mi cilj da dio mesa u ručkovima, preuzme povrće, čak i u ovakvim jelima.
Cilj mi i zadržati glavne značajke, a ovdje je to hrskavost vanjskog omotača, koji će zaljubljenike u polpete, privući tanjuru.
Mala je ručica zgrabila jednu, zagrizla i upitala:
,, Šta si to stavila unutra, teta Selma?,,
A stavila sam svašta!
Najprije 250 gr mljevene junetine. Biram komade od vrata, koje mesar samelje dva puta.
Naribala sam pola glavice luka, na njega mali krompirić, pola manjeg batata, koje čeno češnjaka, malu mrkvicu. Na sve domaće jaje, soli, papra, sitno sjeckanog peršinova lista.
Smjesu dobro izmiješala i ostavila sat u frižideru.
Oblikovala polepete, uvaljala u prezlu i prepekla na malo ulja, samo da dobiju hrskavu koricu.
Tad sam ih složila u posudu za pečenje i pekla još pola sata u pećnici na 180 C.
(Uz ovakva jela uvijek planiram neko dodatno, koje će se skupa peći. Ovaj put je to bio sataraš.)
Odlučite li se za pripremu, u slast Vam bilo!



Nema komentara:

Objavi komentar